محل تبلیغات شما
رومه اعتماد- شینا انصاری؛ آيا همه محصولات و فعاليت‌هايي كه با عنوان سبز و يا سازگار با طبيعت مطرح مي‌شوند واقعا سبز» هستند؟ امروزه با توجه به اينكه همسويي با محيط زيست مولفه‌اي شاخص در سطح جوامع تلقي مي‌شود، معرفي برندها، محصولات و يا فعاليت‌ها با برچسب سبز» ضمن امكان بهره‌مندي از برخي امتيازات اقتصادي و جذب مشتريان از حيث وجهه اجتماعي نيز براي دارندگان آنها بسيار حائز اهميت است. سبزنمايي (Greenwashing) اولين بار در سال 1986 توســـط جي وســــترولد

جای خالی یک ارزیابی

نفی خودرومحوری؛ رنسانسی برای شهرها

هفته حمل و نقل پاک و مسئولیت ما

سبز» ,محصولات ,يا ,وجهه ,حيث ,ضمن ,محصولات و ,و يا ,جذب مشتريان ,و جذب ,اقتصادي و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها